Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik begrijp niet waarom hier geen reactie op komt. Mooie opname met een goed evenwicht tussen concrete elementen en de concertsfeer.
ik probeer ook steeds wat negatiefs (?) te zeggen : de jeans hadden wat lichter mogen afgewerkt worden om ze duidelijker te onderscheiden van de achtergrond. Op de linker broekspijp zitten 2 lichtreflecties die ik niet goed kan thuisbrengen.
Prettige foto.
Deed me in eerste instantie aan Kris Wouters denken. Vind de gezichtsuitdrukking precies iets minder (wou hij wel op de foto ), maar de opname is zeker geslaagd. Ook het 'echte' sterretje kan mij bekoren
Mooie levendige opnames, knap gedaan.
Op de Muzikale dinsdagen vragen ze mij ook al vijf jaar ! Op één voorwaarde: zeker mijn instrument thuis laten!!!
Groetjes & dat laatste was een graptjen hoor !!
Maurits
Concert-fotografie is niet zo simpel...
Ik zou onderaan en rechts nog een stukje gecropt hebben, zodat het drumstel weg was (met behoud van ratio). Zo komt de man op 2/3 te staan en zijn hoofd op een sterk punt.
En zonde dat de microfoon zijn hoofd "raakt".
Gr, V.
Last edited by VincentBxl; 13 augustus 2018, 14:57.
Reden: 2/3 ipv 1/3
Comment