Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Fraai gedaan Raymond , elk zijne meug!!
Als ik één opmerking mag geven: probeer een volgende keer je camera in de rijrichting mee te bewegen, het onderwerp blijft dan scherp en de achtergrond wordt onscherp wat een heel dynamisch effekt tot resultaat geeft
Fraai gedaan Raymond , elk zijne meug!!
Als ik één opmerking mag geven: probeer een volgende keer je camera in de rijrichting mee te bewegen, het onderwerp blijft dan scherp en de achtergrond wordt onscherp wat een heel dynamisch effekt tot resultaat geeft
Grts
Maurits
Dank voor je voorstel Maurits en dat is een mogelijkheid en spanning is al lang bekent hoor. Hier heb ik een tegenovergestelde keuze gemaakt, even mijn fantasie (alhoewel) losgelaten en deze van "de toeschouwer" gevraagd maar blijkbaar zijn de fotografen er hier nog niet allemaal klaar voor wat me niet verwondert ! Dit effect is vergelijkbaar met LE.
Bedankt als enige schrijver op de vele kijkers. Stuur de bloemetjes één deze dagen wel op
Comment