V
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bloemetjes en bijtje
Collapse
X
-
-
Re: Bloemetjes en bijtje
Dit komt nogal druk over, waardoor het kijken naar dit beeld ook niet resulteerd in het tonen van de "schoonheid". Je kan in dit soort situaties mijn inziens je onderwerp (het gevleugeld) meer isoleren, en als het mee zit kan je ook herhaling van sub onderwerp menemen. Of het totaal omdraaien, het bloemen veld als onderwerp en het gevleugelde als een soort van "konijntje/extratje" te gebruiken.
-
Bedankt, ik ga er in de toekomst mee aan de slag. Ik heb hier een iets te grote F-waarde gebruikt omdat ik het geheel van bloemen wilde trekken en er enkele bloemen wilde laten uitspringen. Dat bijtje zat er opeens en ik had geen tijd om de F-waarde terug naar beneden te halen (ze vloog onmiddellijk na het shot weg). In nabewerking had ik de foto beter nog moeten "verdiepen" (Ik doe dat nabewerken voor JPEG met Photoscape wat ik een zeer gemakkelijk en goed gratis programma vind).
V
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtVind het ook nogal druk. Als het bijtje moet dienen als aandachtspunt dan komt het er niet voldoende uit.
De kleur van het groen vind ik ook nogal afgebleekt
Peter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtDe kleur van het groen vind ik ook nogal afgebleekt
Peter
V
Comment
Comment