Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ze zien er wel smakelijk uit
misschien had je ervoor kunnen zorgen dat die twee achterste er ook volledig op stonden
- of eerder die aan de rechterkant buiten beeld laten (die ziet er beetje raar uit eigenlijk )
Peter
Goede compo met een passend ritme in de diepte, wel eentje teveel (onpaar kijkt altijd leuker). In de toekomst zou je ook op de ondergrond moeten letten zodat je onderwerp beter uit de verf komt, 't is maar en détail maar het helpt en in de 'food' moet je met alles rekening houden om je product zo goed mogelijk te verkopen want dat is wat wij hier ook doen !
Goede compo met een passend ritme in de diepte, wel eentje teveel (onpaar kijkt altijd leuker). In de toekomst zou je ook op de ondergrond moeten letten zodat je onderwerp beter uit de verf komt, 't is maar en détail maar het helpt en in de 'food' moet je met alles rekening houden om je product zo goed mogelijk te verkopen want dat is wat wij hier ook doen !
dank je wel voor je reactie.
In mijn beeld staan er eigenlijk maar 3 cuberdons, het 4de element zijn 2 blokje chocolade op elkaar.
Het zijn nu test die ik doe zodat ik begin september me ten volle kan gooien op mijn definitief onderwerp: koffie.
Comment