Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou nog eens proberen een lens correctie te doen want de foto valt naar binnen(of proberen wat recht te trekken). Ben wel niet echt een liefhebber van ZW/W maar vind deze toch te grauw(te weining contrast)
Ik zou nog eens proberen een lens correctie te doen want de foto valt naar binnen(of proberen wat recht te trekken). Ben wel niet echt een liefhebber van ZW/W maar vind deze toch te grauw(te weining contrast)
Bedankt voor deze reactie die een leerrijke tip bevat. Daarom correctie toegepast! Bedankt
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Fraaie opname Sien; één is voor mij de beste! , de foto is kontrastvol genoeg ; je zit met een beeld met veel grijstinten , je hebt bijna wit en bijna zwart en aan de
lichtwaarden kan je toch niks veranderen hoor .
Als ik wat kan opmerken: wat teveel ruis ( vroeger korrel genoemd ) , waarschijnlijk door te hoge isowaarde om een kleine diafragmaopening te kunnen gebruiken
voor veel scherptediepte. Of niet zo ?
Grts
Maurits
Fraaie opname Sien; één is voor mij de beste! , de foto is kontrastvol genoeg ; je zit met een beeld met veel grijstinten , je hebt bijna wit en bijna zwart en aan de
lichtwaarden kan je toch niks veranderen hoor .
Als ik wat kan opmerken: wat teveel ruis ( vroeger korrel genoemd ) , waarschijnlijk door te hoge isowaarde om een kleine diafragmaopening te kunnen gebruiken
voor veel scherptediepte. Of niet zo ?
Grts
Maurits
Iso 200 -55mm-F/9-1/160s Ik heb heel vlug last van ruis, ttz mijn foto's ,weet niet waaraan dit ligt! Bedankt hoor!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment