Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vrolijke lente
Collapse
X
-
-
Re: Vrolijke lente
Mooie opname Raymond, van zoiets te zien word ik steeds happy!!
Jammer van het hekje , de eigenaar zal waarschijnlijk een hekel hebben aan wandelaars , fietsers , joggers , paardeliefhebbers , hondenliefhebbers, spelende kinderen, gepensioneerde fotoliefhebbers & waarschijnlijk ook aan mij want ik houd niet zo van hekwerk en draadafspanning op veldwegels
Maar al bij al toch bedankt om ons mee te laten genieten en mijmeren hoe fijn het vroeger wel was.
Mvg
Maurits
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk berichtMooie opname Raymond, van zoiets te zien word ik steeds happy!!
Jammer van het hekje , de eigenaar zal waarschijnlijk een hekel hebben aan wandelaars , fietsers , joggers , paardeliefhebbers , hondenliefhebbers, spelende kinderen, gepensioneerde fotoliefhebbers & waarschijnlijk ook aan mij want ik houd niet zo van hekwerk en draadafspanning op veldwegels
Maar al bij al toch bedankt om ons mee te laten genieten en mijmeren hoe fijn het vroeger wel was.
Mvg
Maurits
Gelukkig is er voor deze foto toch een 'iemand' happy dus bedankt Maurits voor je reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schutters Bekijk berichtMooie 'proza' foto.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment