Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Foto op Cap Blanc Nez
Collapse
X
-
- 12 februari 2017
-
Labels: Geen
-
-
Re: Foto op Cap Blanc Nez
leuk in beeld gebracht !!! grts Jozef: Ik Zou van het water wat durven aflaten onderaan .Last edited by jozef De Ryck; 27 maart 2018, 17:04.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
-
ja, de foto boven en onder minder hoog maken, zal meer diepte brengen. Maar waarom zo donker ? Dit lijkt me geen opname bij avond te zijn ?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtja, de foto boven en onder minder hoog maken, zal meer diepte brengen. Maar waarom zo donker ? Dit lijkt me geen opname bij avond te zijn ?
Comment
-
-
Geachte senior, ik ben nieuw hier, vandaar mijn vraag : hoe krijg ik de exif te zien in dit forum ? ik zie nergens een link maar u slaagt er blijkbaar wel in. Beste dankmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtGeachte senior, ik ben nieuw hier, vandaar mijn vraag : hoe krijg ik de exif te zien in dit forum ? ik zie nergens een link maar u slaagt er blijkbaar wel in. Beste dank
Dan kan je gewoon rechts klikken op de foto om exif te zien
Hangt ook van de fotograaf af want dikwijls zit de exif niet meer in de foto (door 1 of meerdere bewerkingen)
Persoonlijk heb ik LPEF op google chrome
Hopelijk kan je daarmee verder.
Petermijn website : klik
Comment
-
- 12 februari 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtVolgens de exif staat belichtingscompensatie op -1,7 stop.
Dat mag - je moet niet altijd de lichtmeter volgen
Het histogram is nu wel maar voor de helft gebruikt
Peter
Dank voor je info. Heb ik ook even gecontroleerd en klopt. Specifiek heb ik deze settings gekozen omwille van contrast. Ik had hierbij beter gevoel, al komt het idd donkerder uit.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
Comment