Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basgitaar low key

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Basgitaar low key

    Proficiat met je HOF !!! grts Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #17
      Re: Basgitaar low key

      Allen bedankt voor het kijken en de reacties.
      Misschien een domme vraag, maar wat bedoelen jullie met de felicitaties i.v.m. HOF ? Ik vermoed dat het Hall of Fame betekent, maar wat houdt dit in op dit forum ?

      mvg
      Jean Pierre

      Comment


      • #18
        Re: Basgitaar low key

        Proficiat! Het betekent toch een eer bij de uitgekozen foto's te zijn met je foto. Ik heb ergens gelezen dat het vroeger de bedoeling was om een boek samen te stellen met de uitgekozen foto's maar dat dat al een tijdje niet meer wordt gedaan. Jammer, maar misschien was dat wel erg prijzig. Je foto wordt bewaard door het forum en passeert dan in de banner en op de homepage van de site. Geld verdien je er niet aan maar de eer vind ik ook al leuk.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #19
          Re: Basgitaar low key

          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
          Proficiat! Het betekent toch een eer bij de uitgekozen foto's te zijn met je foto. Ik heb ergens gelezen dat het vroeger de bedoeling was om een boek samen te stellen met de uitgekozen foto's maar dat dat al een tijdje niet meer wordt gedaan. Jammer, maar misschien was dat wel erg prijzig. Je foto wordt bewaard door het forum en passeert dan in de banner en op de homepage van de site. Geld verdien je er niet aan maar de eer vind ik ook al leuk.
          Ha, dat wist ik niet. Bedankt voor de toelichting, want ik had er geen flauw idee van hoe dat werkte.
          Zoals je zegt is het inderdaad een eer om gekozen te worden en meer moet dat niet zijn.
          Dus nogmaals hartelijk dank aan allen !

          Mvg,
          Jean Pierre

          Comment


          • #20
            Re: Basgitaar low key

            een dikke proficiat met je foto in de HOF
            grijs
            mielke :-)

            Comment

            Working...
            X