Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Havenhuis Antwerpen
Collapse
X
-
Havenhuis Antwerpen
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WARLabels: Geen
-
-
Re: Havenhuis Antwerpen
misschien toch wat meer contrast ?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtmisschien toch wat meer contrast ?Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtKnappe lucht maar het havenhuis verdient wat meer contrast!Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
PBJ, je hebt 200% gelijk over je opname , jij toont een opname en laat die zien zoals jij deze graag ziet !!!
Anderen hebben zeker recht op een eigen mening maar dan moeten ze ook jouw mening respekteren.
De foto vind ik mooi en het onderste oorspronkelijke gebouw ook maar hetgeen ze daar opgeflanst hebben.... man man man.. Die architekt mochten
ze voor mijn part levenslang geven !!
Grts
Maurits
Comment
-
Mooie fotoWebsite : brianbonckaertfotografie.wordpress.com
Hobbyfotograaf Natuur/Evenementen/Sport
Leeftijd : 23 Jaar.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrianBonckaert Bekijk berichtMooie foto
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk berichtPBJ, je hebt 200% gelijk over je opname , jij toont een opname en laat die zien zoals jij deze graag ziet !!!
Anderen hebben zeker recht op een eigen mening maar dan moeten ze ook jouw mening respekteren.
De foto vind ik mooi en het onderste oorspronkelijke gebouw ook maar hetgeen ze daar opgeflanst hebben.... man man man.. Die architekt mochten
ze voor mijn part levenslang geven !!
Grts
Maurits
Comment
-
-
Van een aarstlelijk gebouw toch een mooie foto kunnen maken. Knap werkeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Bedankt alvast voor de reacties . Binnenkort schieten we pas echt terug in gangMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
Comment