Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Labyrint.
Collapse
X
-
-
Re: Labyrint.
goed in beeld gebracht ,maar (help) stoort toch !!! grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Dat zwart gedeelde in de rechterbovenhoek stoort mij een beetje even proberen te verwijderen grt TheoMijn Site http://www.theovanvlierden.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtToch niet op zaterdag gemaakt JP want dan was ik daar aan het rondneuzen, zonder camera evenwel Mooi beeldvullend, sfeer en ritme Het moet niet hoor maar kon je die 'help' niet wegvagen ?Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtgoed in beeld gebracht ,maar (help) stoort toch !!! grts JozefOorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtVoor mij stoort die help nu eens niet zie. Het ondersteunt het roestige en desolate van de constructie.Oorspronkelijk geplaatst door theike Bekijk berichtDat zwart gedeelde in de rechterbovenhoek stoort mij een beetje even proberen te verwijderen grt TheoOorspronkelijk geplaatst door erikthijs Bekijk berichtIk vind de Help hier ook wel op zijn plaats. Geeft wat extra's aan het geheel.
@G.R het was niet op zaterdag, wij zijn vrijdag daar geweest tijdens de les van het cvo.Last edited by Guest22; 8 december 2017, 19:16.
Comment
Comment