Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waarom een sluitertijd van 1/5000 met een ISO van 400 ? ISO 100 had hier zeker gegaan en je sluitertijd was nog snel genoeg geweest. Het zou je foto zeker ten goede gekomen zijn. Heb de indruk dat je toch wel last hebt van ruis.
Waarom een sluitertijd van 1/5000 met een ISO van 400 ? ISO 100 had hier zeker gegaan en je sluitertijd was nog snel genoeg geweest. Het zou je foto zeker ten goede gekomen zijn. Heb de indruk dat je toch wel last hebt van ruis.
Ik had deze opmerking verwacht en terecht de foto voor deze heb ik mijn iso verzet en vergeten terug op 100 te zetten,de foto is ook wat gecropt,de foto is gemaakt op een afstand van ongeveer tachtig meter,ik zal voortaan beter opletten
Knappe opname Theo, prachtig moment te pakken hier hoor
Met welke instellingen een opname tot stand komt doet eigenlijk helemaal niet ter zake, zolang de kwaliteit er niet onder leid.
Hetgeen ik bij deze opname wel zou doen is er onderaan nog een stuk afhalen totdat je op een 2/3 verhouding komt
Als je een spiegeling hebt zoals hier is het eigenlijk net te veel om mooi te zijn doordat je dat stuk van de hals nog ziet
Knappe opname Theo, prachtig moment te pakken hier hoor
Met welke instellingen een opname tot stand komt doet eigenlijk helemaal niet ter zake, zolang de kwaliteit er niet onder leid.
Hetgeen ik bij deze opname wel zou doen is er onderaan nog een stuk afhalen totdat je op een 2/3 verhouding komt
Als je een spiegeling hebt zoals hier is het eigenlijk net te veel om mooi te zijn doordat je dat stuk van de hals nog ziet
grts
Sieg
Bedankt voor de info Sieg ik zal het eens uit proberen Grt Theo.
Comment