Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My Tree HDR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: My Tree HDR

    Hier heeft de foto lightroom gepasseerden en geen HDR bewerking meer gehad met Aurora HDR 2018 , Let wel op de foto is geheel opnieuw getrokken .

    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

    Comment


    • #17
      Re: My Tree HDR

      Mensen , ik denk dat ik mijn doel hier wel bereikt heb , ik zit nu 11 jaar bij BD als steunend Lid . Ik mis op dit Forum de pit tegenwoordig zoals deze topic . 11 jaar terug moest er een Mod tussenkomen om zo iet te stoppen en gingen sommige loei hard in de aanval , nu knikt iedereen gewoon weg Ja oke zo geraken we niet verder . verdedig je foto en verbeter tot je met tips er geraakt waar je wil komen. Deze foto van mij is niets waard gewoon een discussie uitlokken zoals ik het voeger leuk vond . we zitten hier zeker in beginnershoek om dingen bij te leren en om ergens te komen . Geloof een oude BD vos aub .
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #18
        Re: My Tree HDR

        Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
        Mensen , ik denk dat ik mijn doel hier wel bereikt heb , ik zit nu 11 jaar bij BD als steunend Lid . Ik mis op dit Forum de pit tegenwoordig zoals deze topic . 11 jaar terug moest er een Mod tussenkomen om zo iet te stoppen en gingen sommige loei hard in de aanval , nu knikt iedereen gewoon weg Ja oke zo geraken we niet verder . verdedig je foto en verbeter tot je met tips er geraakt waar je wil komen. Deze foto van mij is niets waard gewoon een discussie uitlokken zoals ik het voeger leuk vond . we zitten hier zeker in beginnershoek om dingen bij te leren en om ergens te komen . Geloof een oude BD vos aub .
        Tsja.... dat weten we dan ook weer .

        Maar ik weet niet of U Beginnershoek door de jaren heen bent blijven volgens, maar sedert de nieuwe indeling hier (die een aantal goede fotografen heeft weggejaagd uit Beginnershoek die meteen nooit meer terugkeerden naar BD) is Beginnershoek niet meer wat het geweest is. Slechts een handjevol leden blijven nog reageren in Beginnershoek, terwijl het vroeger THE place to be was.
        Ik weet niet of dit de bedoeling was van de leiding, maar dat is alleszins het resultaat. Jammer voor de échte beginners wel.

        Maar soit, we gaan niet voortdurend blijven oude koeien uit de gracht halen.
        Last edited by Guest17; 18 oktober 2017, 15:39.

        Comment


        • #19
          Re: My Tree HDR

          Leuk idee, misschien gewoon niet het beste onderwerp, dat gevoel heb ik wel meer als er veel 'foilage' in het beeld zit.

          Over de discussie over de ND filter... denk ook gewoon dat andere settings het zelfde resultaat hadden gegeven. Maar das een eigen keuze natuurlijk.

          Sommige commentaren... idd... maar om nu de ancienniteits kaart te spelen...
          Gewoon blijven foto's posten, deze steekt er ten minste nog bovenuit kwa creativiteit en idee achter de foto.

          Comment

          Working...
          X