Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind hem mooi ... alleen jammer (voor mij) dat de voetjes er niet mee opstaan
Bedankt voor je beoordeling philip; Het was een beetje kiezen voor mij met enkel de 50mm lens en een trits toeristen achter mij waardoor ik helemaal niet van standpunt kon wisselen .
De tweede is scherper Maurits, dit had je waarschijnlijk in de gaten. Aangezien ik van 'straatfotografie' hou en dit een moeilijk genre is klinkt mijn reactie meestal positief op dergelijke foto's, knap en inhoudelijk een beeld waar muziek in zit (en bij deze niet te ontkennen)
De tweede is scherper Maurits, dit had je waarschijnlijk in de gaten. Aangezien ik van 'straatfotografie' hou en dit een moeilijk genre is klinkt mijn reactie meestal positief op dergelijke foto's, knap en inhoudelijk een beeld waar muziek in zit (en bij deze niet te ontkennen)
Die onscherpe foto is mijn schuld Raymond , kenners terzake zien dat onmiddelijk zonder begeleidende tekst ; en die twee speelden wel mooi gitaar , dat was een surplus die dag!
Comment