Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuw leven voor volgend jaar.
Collapse
X
-
-
Re: Nieuw leven voorvolgend jaar.
Mooi van licht en kleur. Onderaan inderdaad misschien beter het hele blaadje of geen blaadje.Mvg Philip
Comment
-
van mij moet er herlemaal niets af.
exif ?een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk berichtvan mij moet er herlemaal niets af.
exif ?
Sluitertijd 1/500 omdat er toch een beetje wind stond.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk berichtvan mij moet er herlemaal niets af.
exif ?
Zonder blaadje zouden er twee steeltjes uit het kader komen kruipen, wat helemaal niet zo mooi zou ogen als nu mét het blaadje.
Dus voor mij, zéker mét blaadje en ook geen vierkant formaat.
Alleen is het portretformaat op 1024 hier een beetje ambetant kijken wegens het verplichte scrollen.
(wanneer ik hier al eens een portretformaat plaats, hou ik de hoogte op 900 zodat scrollen niet of nauwelijks hoeft).
Niks aan wijzigen is dus mijn persoonlijke boodschap JP .Last edited by Guest17; 27 september 2017, 10:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVoor mij ook niet. Integendeel, nu is het halve blaadje een perfecte overgang van de steeltjes naar het kader.
Zonder blaadje zouden er twee steeltjes uit het kader komen kruipen, wat helemaal niet zo mooi zou ogen als nu mét het blaadje.
Alleen is het portretformaat op 1024 hier een beetje ambetant kijken wegens het verplichte scrollen.
(wanneer ik hier al eens een portretformaat plaats, hou ik de hoogte op 900 zodat scrollen niet of nauwelijks hoeft).
Niks aan wijzigen is dus mijn persoonlijke boodschap JP .
Comment
-
-
Heel goede voorstelling van het onderwerp JP. Als de zwarte bovenkant in een schijnsel van blauw zou zitten krijgt het onderwerp veel meer ruimte en zou wel eens beter kunnen zijnKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVoor mij ook niet. Integendeel, nu is het halve blaadje een perfecte overgang van de steeltjes naar het kader.
Niks aan wijzigen is dus mijn persoonlijke boodschap JP .Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment