Ook aan de Belgische kust kun je nog eenzame stranden vinden
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Paarse parasolletjes
Collapse
X
-
-
Re: Paarse parasolletjes
Door de bewerking lijkt dit een beetje op een cartooneske benadering. Heel goed gedaan en mooi uitgevoerd. Ik kijk er met genoegen naar
-
Heeft inderdaad door de bewerking een speciale sfeer vind dit leuk en goed gedaan
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkNikon D7100 Lens1:18/55 Lens2: 55/200 Lens3: 70/300
Instagram: https://instagram.com/yoshidegroof/
Comment
-
Ik had nog ietsje minder lucht ,zodat de horizon niet zo centraal was, beter gevonden, maar dat is persoonlijk natuurlijk en zo ook al hel apart knap!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
volg Bomma Sien iv met delucht ,!!! grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Het cartooneske was inderdaad de bedoeling (al was ik niet op dat woord gekomen, het omschrijft wel wat ik in gedachten had).
Ik weet dat het er voor zorgt dat de structuur van de "ingrediënten" van de foto (zand, natte vlakken, zee, lucht, zelfs de bootjes en zo) niet meer zichtbaar is, echter wel nog herkenbaar.
Niet ieders smaak, dat besef en aanvaard ik zeker!
Met betrekking tot de uitsnede (minder lucht): zeker akkoord. Op het scherm van mijn PC is deze foto inmiddels ingesteld als bureaublad en in 16:9-formaat (lucht afgesneden) komt die beter tot zijn recht, althans voor mij.
Bedankt voor de commentaren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHet korrelige brengt mijn inziens niets bij en door een stuk van de lucht weg te nemen komt het beeld meer in balans.
Comment
-
Comment