Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Terug in de tijd. + UPDATE
Collapse
X
-
-
Re: Terug in de tijd.
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMooie compo JP, maar er zit volgens mij een rode (of is het magenta) zweem over de ganse foto.
Zie de kasseiweg, de houten afsluitingen, de boomstammen, de plekjes aarde in het gras...Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtmoet hier volgen
Comment
-
Iets weider en zwart/wit zou het 'terug in de tijd' thema al wat kunnen redden, misschien ook volgende keer een lager standpunt innemen, je kan je onderwerp makkelijker isoleren tov lucht dan tov de drukke achtergrond van de bomen.
Zowiezo ook een lastig tijdstip om echt sfeervolle foto's te maken, lijkt me zo goed als op het midden van de dag.
Die 2de foto met koets op je Flickr heeft trouwens een veel betere witbalans (zonder roze/magenta sweem)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RobC83 Bekijk berichtIets weider en zwart/wit zou het 'terug in de tijd' thema al wat kunnen redden, misschien ook volgende keer een lager standpunt innemen, je kan je onderwerp makkelijker isoleren tov lucht dan tov de drukke achtergrond van de bomen.
Zowiezo ook een lastig tijdstip om echt sfeervolle foto's te maken, lijkt me zo goed als op het midden van de dag.
Die 2de foto met koets op je Flickr heeft trouwens een veel betere witbalans (zonder roze/magenta sweem)
Mvg,
Jean-Pierre
Comment
-
Met Z/W bedoelde ik meer dat er door de kleur en de drukke achtergrond er teveel gaande is waardoor het erg rommelig wordt. In Z/W zou het onderwerp er beter 'kunnen' uitkomen. De kleuren en contrasten zijn op dit moment ook niet zo spectaculair.
Je moet m'n comments ook niet zo extreem opnemen, een 'beetje' een lager perspectief zou ook al veel doen,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtUpdate geplaatst.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtAls die madam nu ook nog haar smartphone wegsteekt is je titel gerechtvaardigd.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment