Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe foto. Alleen zou ik mijn handtekening, als je die er per se in wil, in een kleurtje zetten dat te vinden is in de voorgrond van de foto (bvb. groen) dan zou die met wat minder aandacht gaan lopen.
Knappe foto. Alleen zou ik mijn handtekening, als je die er per se in wil, in een kleurtje zetten dat te vinden is in de voorgrond van de foto (bvb. groen) dan zou die met wat minder aandacht gaan lopen.
Het was me ook al opgevallen, normaal blend ik ze in maar hier ben ik het blijkbaar vergeten
Door je vroeg opstaan had je een mooie sfeer in de lucht en die witte strook in het gras maakt het beeld interessant. Het witte streepje in de lucht kan je wegpoetsen.
Comment