Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Schelde nabij Bossuit
Collapse
X
-
De Schelde nabij Bossuit
Last edited by Laurens; 2 juli 2017, 10:36.‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotographyLabels: Geen
-
-
Re: De Schelde nabij Bossuit
Mooie diepte en prima omzetting
Wel opletten met verscherpen, je hebt nu witte randjes rond de bomen/bladeren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Zeker een mooie compo en mooie zware omzetting.
Ik volg Sieg over de scherpte. Zeker i.c.m. Clarity! Dat is weer te zien aan de zwarte halo's rond de bomen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
De foto komt wat "geforceerd bewerkt" over. Ik zou eens opnieuw starten.
Voor mijn gevoel heb je hier iets te weinig lucht en iets teveel water, maar dat is persoonlijke smaak denk ik.Amateur fotograaf,
lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.
Comment
-
Als ik kritisch mag zijn, de lucht komt mij uitgebrand over en is wat verdoezeld door de bewerking vandaar de randen aan de bomen en de witte vlakken. Dat is toch een minpunt voor mij maar wel goed geprobeerd. Voor de rest volg ik dat het wat teveel water is en te weinig interessante lucht.
Comment
-
-
Dank je Viper11!‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtAls ik kritisch mag zijn, de lucht komt mij uitgebrand over en is wat verdoezeld door de bewerking vandaar de randen aan de bomen en de witte vlakken. Dat is toch een minpunt voor mij maar wel goed geprobeerd. Voor de rest volg ik dat het wat teveel water is en te weinig interessante lucht.
Comment
-
Bedankt voor de opmerkingen en tips Sieg!‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Comment
-
Dank je @Johan1956, ik zal er op letten en eens even de clarity naar beneden halen ;-)‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik volg hier , al vind ik het een mooie compo‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Comment
-
Moderator Note: Deze foto was in 3 forumonderdelen tegelijk geplaatst en dan mag niet. Dit draadje voegt alles samen.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
Comment