Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angelique

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Angelique

    Hey beste BD'ers

    Hier even na lange tijd weg geweest een nieuwe foto van mijn dochtertje voorbije weekend.
    Graag jullie opmerkingen hierover, zodat we weer wat kunnen bijleren!



    EF 24-70 | f-7,1 | 1/320 | 59 mm
    Last edited by Melkdjefer; 31 mei 2017, 22:24.
    Olivier
    CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

  • #2
    Re: Angelique

    Het kader waarin uw kind zich bevind is mi nogal ongelukkig mn de grote witte vlek rechts van haar snoetje , het witte bolletje daarboven. Ook neemt de reflexie in het brilletje veel van de aandacht weg. Een leuk modelletje waar nog veel mee geoefend kan worden!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Angelique

      foto's van eigen kinderen zijn steeds gevaarlijk.
      Voor u persoonlijk gaan deze foto's altijd veel sterker zijn dan een buitenstaander...
      Daarom moeten deze foto's al heel sterk zijn om een buitenstaander te kunnen overtuigen dat dit een zeer goede foto is...

      Nu, scherpte en kleuren zijn hier goed en mooi.
      Kwa setting zou ik kwalitatief voor iso 100 gaan want er is toch genoeg ruimte om te zakken.
      compo is al bij al niet slecht, maar de reflectie speelt je parten... Die geeft nu geen meerwaarde.
      En daar zat net de key om een buitenstaander mee te hebben...
      Een mama die met een servetje naar de mond gaat bv. zou het voor een buitenstaander leuk maken.
      Nu eist die reflectie gewoon teveel aandacht zonder dat daar echt iets is.
      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

      Comment


      • #4
        Re: Angelique

        Beste,

        Dank voor jullie comments hier wordt mee gewerkt. En ik begrijp ook wel dat dit voor mezelf en de familie een meerwaarde heeft ten opzichte van buitenstaanders.

        Voor de reflectie in het brilletje had ik er beter de pola filter op gehad maar die tijd had ik niet meer. Bij zo'n kleine deugnieten moet je snel zijn uiteraard.
        Gelukkig loopt ze niet weg en heb ik nog veel mogelijkheden om te oefenen. Zo kan ik ook alle tips hierbij in rekening houden!
        Deze worden ten zeerste gewaardeerd.
        Olivier
        CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

        Comment


        • #5
          Re: Angelique

          Fototechnisch niet 100% zoals hierboven reeds beschreven, maar toch altijd schattig zo'n kleuters bezig te zien.
          NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

          Comment


          • #6
            Re: Angelique

            Leuk beeld - goede scherpte - wazige achtergrond.
            Kan hier en daar nog wel wat beter maar is tof gedaan
            Peter
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X