Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cap Gris-Nez
Collapse
X
-
Cap Gris-Nez
Labels: Geen
-
-
Re: Cap Gris-Nez
Knap met dat zacht water wat je natuurlijk verkrijgt met een sluitertijd van 10 sec. Heb je een ND filter gebruikt?
mvg
GeorgesGroeten
Georges
Comment
-
-
-
Een hele mooie, sterke eenvoudige compositie, en dat bewogen water maakt het af.
Persoonlijk zou ik de kleuren van het land lokaal nog een beetje warmer maken (beetje geel en magenta toevoegen). Het water is wel mooi zo blauw.
Comment
-
Bedankt iedereen voor de fijne reacties !!
Oorspronkelijk geplaatst door georgesvdb Bekijk berichtKnap met dat zacht water wat je natuurlijk verkrijgt met een sluitertijd van 10 sec. Heb je een ND filter gebruikt?
mvg
Georges
Ik heb ook eens een update gedaan van de terechte opmerking Jefzor om eens de klif zelf warmer te maken.mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door david_deman Bekijk berichtBedankt iedereen voor de fijne reacties !!
Ik heb gebruik gemaakt van een 10 stops ND filter met een sluitertijd van rond de 15 seconden dacht ik. Hierdoor kwam beweging in het zeewater op de rotsen.
Ik heb ook eens een update gedaan van de terechte opmerking Jefzor om eens de klif zelf warmer te maken.
Comment
-
tof !!! maar ga wel voor de eerste wat kleur betreft,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment