Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bloesem in tegenlicht
Collapse
X
-
-
Re: bloesem in tegenlicht
Voor mij persoonlijk is deze veel te donker en zit er te veel blauw in.
Ik heb eens het histogram wat bijgetrokken, het blauw wat verminderd, en wat sensorvlekken verwijderd en dan bekom ik dit.
Het kan natuurlijk ook dan jij liever jouw versie ziet omdat je deze donkere/blauwe weergave wilde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVoor mij persoonlijk is deze veel te donker en zit er te veel blauw in.
Ik heb eens het histogram wat bijgetrokken, het blauw wat verminderd, en wat sensorvlekken verwijderd en dan bekom ik dit.
Het kan natuurlijk ook dan jij liever jouw versie ziet omdat je deze donkere/blauwe weergave wilde.
toch bedankt voor uw raad
Comment
-
-
Maar een vraagje : gebruik je Lightroom ?
Zoja, dan wil ik je wel enkele toffe tips geven om je al mooie foto nog een beetje "op te vrolijken" 😉André -->Nikon D7000 + D7200 - Glaswerk Nikon 35mm en 50mm 1.8- Tamron 17-50mm 2.8 - Nikon 18-105mm, 18-200mm en 70-300mm - Samyang 8mm fisheye , verder nog vanalles - je wil het niet weten 😏
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andaluz Bekijk berichtMaar een vraagje : gebruik je Lightroom ?
Zoja, dan wil ik je wel enkele toffe tips geven om je al mooie foto nog een beetje "op te vrolijken"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVoor mij persoonlijk is deze veel te donker en zit er te veel blauw in.
Mvg Suske
Comment
-
-
Comment