Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Met het contrast bloem/achtergrond kan ik gerust leven, maar ik weet niet welke bewerking je er hebt op uitgevoerd, maar de bloem zelfs oogt helemaal niet meer natuurlijk.
Ik weet niet hoe ik het juist moet uitdrukken, maar het is precies of ze is van plastiek of zo.
Misschien een beetje uitleg geven over hoe je tot dit uitzicht kwam ?
Met het contrast bloem/achtergrond kan ik gerust leven, maar ik weet niet welke bewerking je er hebt op uitgevoerd, maar de bloem zelfs oogt helemaal niet meer natuurlijk.
Ik weet niet hoe ik het juist moet uitdrukken, maar het is precies of ze is van plastiek of zo.
Misschien een beetje uitleg geven over hoe je tot dit uitzicht kwam ?
jullie hebben volkomen gelijk, ik had in eerste instantie het "gevoel" dat een hoog contrast fraai zou over komen. Bij nader inzien en het commentaar dat de bewerking TE hard is kan ik alleen maar jullie mening waarderen en mee eens zijn. Ik heb de bewerking met Topaz denoise uitgevoerd en contrast aangepast in PS. ik zal meer naar het natuurlijke moeten kijken en niet proberen om het mooier te maken dan het is.
Allen bedankt voor het gegeven commentaar.
GR Rob
a picture is just a moment of life, enjoy each of them
Comment