Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gina (kleindochter)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Gina (kleindochter)
mooi, eerlijk portret, ik zou hem vierkant maken en ervoor zorgen dat je kleindochter niet in het midden van het beeld blijft.www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -
Comment
-
-
-
-
Hoi Jozef een kleindochter waar je waarschijnlijk (en terecht) best fier op kan zijn.......maar van portret fotografie heb ik helaas geen kaas gegeten en heb zelf
al menig maal ondervonden dat dit veel moeilijker is als men denkt....maar toch denk ik dat de opmerking dat ze te centraal in beeld staat klopt...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Mooi portret. De groenzweem net onder controle, persoonlijk zou ik het groen wat desatureren, het is een beetje vechten om de aandacht in deze foto tussen het model en het overheersende groen.
Comment
-
Voor mij mag het ook minder centraal, de houding en de achtergrond vragen minder ruimte aan de linkerkant
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk
Comment
-
-
bedankt voor de comments ,maar ze wou( Gina ) maar gewoon een fotoke voor op FB te zetten,grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
ja dat is aan de Roomakker in Tielrode !!!,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment