Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
aliens zijn geland II
Collapse
X
-
-
Re: aliens zijn geland II
Oorspronkelijk geplaatst door Ras Bekijk berichtHet waarschijnlijk symetrisch gebouw staat er vervormd op.
Dus je mag deze foto vergeten , slechte afsluiter voor dit jaarCanon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8
Comment
-
-
-
Prachtige architectuur en symmetrie is uitgevonden door mensen, in de natuur is dit een utopie, en zelfs mensenwerk zal steeds afwijkingen kennen, en ik kan het weten als landmeter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtNiet akkoord hoor dat je altijd recht op een gebouw moet staan om er een foto van te maken.
Dat zou nogal een beperking zijn.
Vind dat het met de vervorming nogal meevalt - 't is gewoon een heel speciaal gebouw
PeterHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtPrachtige architectuur en symmetrie is uitgevonden door mensen, in de natuur is dit een utopie, en zelfs mensenwerk zal steeds afwijkingen kennen, en ik kan het weten als landmeter.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHeel interessante opmerking, dat lees ik graag en de foto mag ik ook wel in deze stand. Zeer goed keuze van titel want dit zet aan tot nadenken over dit gebouw. Jij geeft er wel snel de brui aan (na één reactie), het is toch tenslotte jou keuze van opname en voorstellingCanon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stropje Bekijk berichtbedankt Gr , ik vond het een mooi gebouw maar na de eerste opmerking begon ik te twijfelen aan de symmetrieKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment