Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reuzenrad op hol
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Reuzenrad op hol
Oorspronkelijk geplaatst door Ras Bekijk berichtPrachtig zoveel actie in saaie gebouwenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
@G.R.
deze is eerder een toevalstreffer bij het proberen spelen met sluitertijden waar we "les" over gekregen hadden hoor.
En soms zit er dan iets min of meer geslaagd tussen.
Was wel meer de bedoeling om er een tragere actie in te krijgen, maar leek me wel spectaculair op deze manier.
En de nabewerking is heel heel primitief, eerder schuivertjes verzetten zonder echt te weten wat ik doe.
Vandaar dat ik toch eerst probeer om compositie, scherpte en dergelijke goed te krijgen, wat me ook nog niet steeds lukt maar ik evolueer wel.
Heb al veel goede tips en opbouwende kritiek gekregen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fgrs76 Bekijk bericht@G.R.
deze is eerder een toevalstreffer bij het proberen spelen met sluitertijden waar we "les" over gekregen hadden hoor.
En soms zit er dan iets min of meer geslaagd tussen.
Was wel meer de bedoeling om er een tragere actie in te krijgen, maar leek me wel spectaculair op deze manier.
En de nabewerking is heel heel primitief, eerder schuivertjes verzetten zonder echt te weten wat ik doe.
Vandaar dat ik toch eerst probeer om compositie, scherpte en dergelijke goed te krijgen, wat me ook nog niet steeds lukt maar ik evolueer wel.
Heb al veel goede tips en opbouwende kritiek gekregen.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Terechte opmerking G.R., zo voel ik het ook zelf wel aan.
Probleem is de tijd en vooral als je volledig zo een richting in wil slaan moet je er vooral tijd aan besteden.
Ik zou keuzes moeten maken en andere dingen laten vallen wat ik momenteel liever niet doe.
Maar zeg nooit nooit hé
Comment
Comment