update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
rustige vaart +update
Collapse
X
-
-
Re: rustige vaart
Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk berichtIk,krijg de indruk dat het de foto niet waterpas is. Bekijk de horizon en de kiel van het schip eens Sien.
mvg SuskeKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk berichtIk,krijg de indruk dat het de foto niet waterpas is. Bekijk de horizon en de kiel van het schip eens Sien.
mvg SuskeOorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEen uitzonderlijke lucht heb je hier Sien en dan nog een schip op de juiste compoplaats om het beeld in evenwicht te brengen. Goede opname al mag het water eens een zuiveringsstation passerenOorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtBoven heb je een mooie lucht met wolkjes maar onderaan lijkt de kleur van het water en onderste lucht me onnatuurlijk grijs - het water lijkt me ook ruis te bevatten.
Foto staat inderdaad niet waterpas (zie horizonlijn) - schip vaart bergop
PeterOorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtWelke bewerking heb je hier toegepast Sien? Heb de indruk dat er lichtharpen van de grond de lucht in gaan.Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk berichtmooi , bootje juist op zijn plaats de lucht is heel mooi wat het water betreft volg ik de meningen
mvgvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtBedankt voor de reacties, zelf krijg ik ook diezelfde indruk mbt water/horizon, maar bij nameten blijk dit toch recht te zijn (?)
Comment
Comment