Aangemeerd op een rustig plekje bij de druiventerrassen en de eendjes.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bij de eendjes
Collapse
X
-
-
Re: Bij de eendjes
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtMooi kleurenpallet. Speciaal door de vierkante uitsnede.
Een gok: ergens aan de Rijn ?
Je moet de eendjes wat te eten geven want ze zijn piepkleinKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
-
De eendjes zijn een détail in de totale beeldvorming, ze hoeven dus niet persé nadrukkelijk aanwezig te zijn.
@ Blauwzwart : Goed opgelet en opgemerkt Peter. Had de 2.8 niet aangepast en heb daarna wat moet bijscherpen, vandaar.
mvdd, Jean-Pierre en Peter, alle drie dank voor de reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kristob Bekijk berichtMooie kleuren.
Had graag wat meer ruimte gehad boven de berg (met opoffering van de eendjes dan ;-)Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Krijg van langs om meer goesting om in de herfst ook een paar dagen die richting uit te gaan.
Mooie kleurtjes. Compo mag van mij volledig blijven zoals hij is.
Een beetje het canvas uitbreiden bovenaan zou eventueel kunnen, aangezien toch weinig kleur in de lucht, dat zou zeker moeten lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtKrijg van langs om meer goesting om in de herfst ook een paar dagen die richting uit te gaan.
Mooie kleurtjes. Compo mag van mij volledig blijven zoals hij is.
Een beetje het canvas uitbreiden bovenaan zou eventueel kunnen, aangezien toch weinig kleur in de lucht, dat zou zeker moeten lukken.
Thanks voor je opmerkingen.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe Moezel en de Rijn zijn schitterend in de herfst Djivan vooral rond 1 november zelfs tot 11 november. Als de zon van de partij is lijken de valleien van goud te zijn, zeker eens doen !. Wat de uitbreiding van het canvas betreft heb je een punt.
Thanks voor je opmerkingen.
Eens mijn wederhelft proberen warm te maken voor de Rijn/Moezel volgende herfst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEens mijn wederhelft proberen warm te maken voor de Rijn/Moezel volgende herfst.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment