Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Compo vind ik goed, stoort mij niet dat de torens centraal staan. Mooi lucht heb je daar te pakken.
Ik zou de voorgrond nog een beetje oplichten en de twee torens rechtzetten, voor mij hellen ze iets naar rechts.
Oorspronkelijk geplaatst door HydrauliekerBekijk bericht
Compo vind ik goed, stoort mij niet dat de torens centraal staan. Mooi lucht heb je daar te pakken.
Ik zou de voorgrond nog een beetje oplichten en de twee torens rechtzetten, voor mij hellen ze iets naar rechts.
De L toren staat mi recht , de andere is dus buiten mijn wil en nogal gevaarlijk daaraan te gaan tornen -). De voorgrond is bij mij van ondergeschikt belang, 't ging mij vooral om de oplichtende rookpluim. Bedankt voor uw reactie!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Als je een horizontale hulplijn tekent door het linker en rechter hoekpunt van de torens - je mag kiezen de linker of de rechter - dan zal je zien dat ze scheef staan - alletwee.
De compo vind ik niks - en het groen in de voorgrond is onscherp.
Andere en betere zou ik zeggen.
Peter
Dat de torens centraal staan stoort me niet. Toch wat beter opletten als je zoiets fotografeert een beetje meer naar links of naar rechts en dan kan men er eentje van op een sterke lijn plaatsen. De torens zijn in feite koeltorens en het is geen rookpluim maar waterdamp dat er uit komt.
Mvg Suske
Comment