Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik neem aan dat er een muurtje achter je stond zodat je niet verder achteruit kon?
Anders mocht het iets ruimer zijn, dak erbij en poortje(?!) links.
De foto lijkt ook iets naar links te hellen, dat kan je eenvoudig corrigeren.
Het HDR effect op het huis is wel goed gelukt, je kan het gebouw bijna voelen!
Echter in de lucht heb je nog wat werk. Heb weinig ervaring met HDR, geen idee hoe je dat eenvoudig kan fixen, beetje masken en dan wat met de slidertjes spelen zou ik zeggen... De halo rond de takken en rond het gebouw zal dan ook wat minder opvallen.
Leuk lensje zeker?
Ben nog een beetje aan het wachten op een prijsdaling of een goede 2de handse met garantie.
Ik zie nu ook wel dat je deze op f/1.8 genomen hebt, specifieke reden hiervoor?
i kon niet verder die d3300 heeft geen kantelbaar scherm , sta tegen de muur geplakt, poging 2 staat nu op de beter f7.1
die sigma 18-35 f1.8 is een zalig lensje, heb rond de 525 betaald maar is ze prijs meer dan waard
Naar mijn smaak zijn de overgangen tussen de verschillende belichtingen te hard.
Die zwarte randen boven op muur en daklijn bvb.
De scherpte zit wel goed
Peter
Comment