Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ochtend in de ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ochtend in de ...

Kalmthoutse heide

Groetjes,
    NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Re: Ochtend in de ...

Mooie opname en netjes uitgewerkt

Klein beetje te harde contrast of deailschrepte. Achtergrond zo laten en de voorgrond ( gras etc. ) zachter tekenen.

Comment

Klein beetje blacks en shadows terug toevoegen en het komt goed denk ik
      Nu vind ik het persoonlijk iets te HDRerrig (als dat een woord is), maar goed, sommige mensen zien dat wel graag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RobC83 Bekijk bericht
        Nu vind ik het persoonlijk iets te HDRerrig
        ik volg, mag niets iets meer contrast en black hebben, dan komt dat helemaal goed denk ik.
        ik zou de takken rechts nog iets meer ruimte geven als je die nog hebt, nu vallen ze er bijna af.
        wel een prachtig zonnetje, op welk diafragma is dit getrokken? ik probeer dat ster effect vaak te krijgen bij de zon, maar heel vaak is hij gewoon overbelicht en niks ster...
        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Levendigheid in de lucht, kalmte op de grond. Vervuiling in de lucht, zuiver natuurlijk op de grond. Goede compo, mooi sfeertje.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Hoi allen, foto is bewerkt met Color Efex Pro van NIK software daardoor dat tikkeltje HDR-achtige.
            Foto genomen met diafragma F11, eerst was de zon ook overbelicht maar dank zij de NIK software kan je dit verhelpen.
            NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Comment

Tikkeltje?

Comment

knappe compo - mij storen de kleurtjes niet.
                Ik zou hem wel een beetje kantelen in tegenwijzerszin - er is geen referentie ik weet het maar mijn gevoel zegt dat hij een beetje scheef staat
                Peter
                mijn website : klik

Comment

Working...
                X