Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Deze vind ik wel heel knap! Alleen denk ik dat hij misschien nog net ietsjes beter zou zijn als de wolkenlucht met de kleuren er niet op zou staan. Gewoon zwart, of gewoon weg. Dat lijkt me de beste keuze. Een beetje rechtzetten en een beetje nabewerking, misscihen, maar voor de rest meer dan gewoon een leuke plaat, en niet op z'n plek in de Beginnershoek. Heel mooi!
Ook al vind ik de kleurslang mooi toch voor mij staat er wat weinig op, of een ietsje doortekening in de zwarte vlakte. Doet me niet denken aan Francorchamps.
Ook al vind ik de kleurslang mooi toch voor mij staat er wat weinig op, of een ietsje doortekening in de zwarte vlakte. Doet me niet denken aan Francorchamps.
+1 hier
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment