Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gek doen
Collapse
X
-
-
Re: Gek doen
Compo en zo vind ik goed (al zal wellicht de opmerking komen dat de armen niet afgesneden mogen worden, dat het haar er niet helemaal op staat (rechts) maar mij stoort dat in deze helemaal niet), onderwerp komt ook lekker los van de achtergrond maar naar mijn mening zit de scherpte niet goed.
De linker mouw is zeg maar vlijmscherp maar de rechter mouw niet meer, het haar ook niet. Focus ligt dus iets te ver naar voor (mijn gedacht hé!)."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
Re: Gek doen
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtCompo en zo vind ik goed (al zal wellicht de opmerking komen dat de armen niet afgesneden mogen worden, dat het haar er niet helemaal op staat (rechts) maar mij stoort dat in deze helemaal niet), onderwerp komt ook lekker los van de achtergrond maar naar mijn mening zit de scherpte niet goed.
De linker mouw is zeg maar vlijmscherp maar de rechter mouw niet meer, het haar ook niet. Focus ligt dus iets te ver naar voor (mijn gedacht hé!).Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment