update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Die hard fan +update
Collapse
X
-
-
Re: Die hard fan
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtGoed gezien Sien, en knal in het midden past hier wonderwel.
Comment
-
-
-
Heel mooi sien...sublieme titel ...en prachtig hoe die muzikanten kijken
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtLeuk hoe de muzikanten naar het meisje lijken te kijken.
Persoonlijk zou ik zou wat minder voorgrond in beeld hebben genomen - zodat je op het normale 2/3 formaat uitkomt - maar tis een keuze
Peter
Tof moment wel!Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
Met de tip ivm het formaat hou ik zeker en vast rekening. Ik wou hier de grote ruimte tonen waar dit kleine meisje zich had gezet. Bedankt voor alle fijne reacties!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Volg ook ivm voorgrond en zou ook de box rechts wegdoen maar het is wel een hele leuke foto.
Het moment, waarop de muzikanten naar het applaudisserende meisje kijken, goed gevangen.
Knap gedaanSony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk berichtVolg ook ivm voorgrond en zou ook de box rechts wegdoen maar het is wel een hele leuke foto.
Het moment, waarop de muzikanten naar het applaudisserende meisje kijken, goed gevangen.
Knap gedaanOorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtEen plaatje die een smile tovert bij het zien ervan!!
Proficiat zeer mooi gedaan, mss nog raadgevingen volgen en het is super!!!
Gr Katrienvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Zeer mooi moment, hopelijk voor de band kwam er toch nog meer volk kijken
Comment
Comment