Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is een mooie opname qua compo en het mooie licht met die zonneharp.
Maar je kan er in nabewerking veel meer uithalen door de schaduwen op te lichten bv.
het proberen waard met dit beeld!
Gr Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
De zonneharp komt er niet echt door in de foto - en efkes moeten zoeken maar ik inderdaad ook de afdruk van de toren in de wolken links
Ik heb ook moeite met de verhouding van de uitsnede. Waarom niet croppen op een standaard verhouding 1:1, 2:3, 9:16, ... ?
Peter
Dit is een mooie opname qua compo en het mooie licht met die zonneharp.
Maar je kan er in nabewerking veel meer uithalen door de schaduwen op te lichten bv.
het proberen waard met dit beeld!
De zonneharp komt er niet echt door in de foto - en efkes moeten zoeken maar ik inderdaad ook de afdruk van de toren in de wolken links
Ik heb ook moeite met de verhouding van de uitsnede. Waarom niet croppen op een standaard verhouding 1:1, 2:3, 9:16, ... ?
Peter
Voor mij mocht het gerust de middelste blijven omdat je bij de laatste een groot deel van de dreigende wolken niet meer ziet.
Voor mij is het goeie formaat van een foto, dat formaat waarbij je toont wat je wil tonen en niet die standaardformaten.
Als het gaat met een standaardformaat, zoveel te beter, maar het hoeft echt niet voor mij.
Zo heeft ieder zijn mening zeker .
Ik volg hier Djivans mening.
Wat is/was die weerspiegeling van die toren in de wolken ?
Blijkbaar (toch een beetje slordig) weggekloond in de updates, maar weet iemand hoe dit eigenlijk komt ?
Foto werd toch niet door een venster genomen ?
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Ik volg hier Djivans mening.
Wat is/was die weerspiegeling van die toren in de wolken ?
Blijkbaar (toch een beetje slordig) weggekloond in de updates, maar weet iemand hoe dit eigenlijk komt ?
Foto werd toch niet door een venster genomen ?
Waarom een beetje slordig? De foto werd niet door een venster genomen.....
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
...er is toch veel detail weg in de wolken waar de toren stond ? vandaar dat ik het toch wat slordig vind, maar goed, dit is slechts mijn mening.
Lijkt gekloond van zowat 2 cm naar rechts en 2 cm naar boven.
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment