Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Veld van Helden.
Collapse
X
-
-
Re: Veld van Helden.
Ik vind dit mooi (het voorste softe gedeelte is zo niet mijn ding, maar dat is "goesting").Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk berichtHeeft iets van MonaiOorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtIk vind dit mooi (het voorste softe gedeelte is zo niet mijn ding, maar dat is "goesting").Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtMooi ook je titel!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ras Bekijk berichtKlaprozen zijn rood en het gras groen, ik zie dit als een overbelichte foto.
Dan zou ik er toch eens er op uit trekken want klaprozen zijn niet altijd vuurrood. En overbelicht, daar heb ik sterk mijn twijfels over. Ik heb graag opmerkingen en tips als ze een beetje kloppen.
Comment
-
ik ben het niet eens Ras. Dit is een krachtige foto omdat het een heel dromerige sfeer oproept (dromerig is misschien niet het juiste woord, in het engels vind ik het "eerie"). de belichting klopt volgens mij, want anders hadden de klaprozen een ander soort witte schijn gehad - ik ken niet zo veel van fotografie, maar zie wel wanneer een foto overbelicht is. het rood van de bloemen contrasteert net mooi met het groen.
Comment
-
Heel mooi, rustgevend beeld !Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
-
Comment