Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 snelle zwarte mutsen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2 snelle zwarte mutsen

even mijn nieuwe speeltjes testen-foto's genomen vanuit tribune afstand ongeveer 50m tot zwemmers - opmerkingen ter verbetering welkom
    getrokken in Brugge op de 50m Sprint van Brugge
    400mm-f5.6-iso 2000-1/320

Brugge Sprint_002 by Pascal De Paepe, on Flickr

Brugge Sprint_001 by Pascal De Paepe, on Flickr

Brugge Sprint_005 by Pascal De Paepe, on Flickr
    Last edited by stropje; 18 maart 2016, 19:49. Reden: exif info en reflectie verwijderd
    Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

Re: 2 snelle zwarte mutsen

Mooie sportfoto's, de eerste is de beste voor mij, de rode reflectie op de tweede is minder mooi.
    ...leeg...

Comment

bedankt Lieven, inderdaad jammer van die rode reflectie , ik heb nog een foto van de 2é zwemmer zonder reflectie maar daar staat hij alleen op en ik wou de spanning in beeld brengen , kan die reflectie gemakkelijk verwijderd worden ?

Comment

Dat gaat niet simpel worden, je zou kunnen lonen vanuit het zwart en een tweede stuk van uit het water.
        Het rode kanaal dichtdraaien heeft geen zin want dan gaat de huid van de zwemmers zeer onnatuurlijk worden.
        Heb je PS of LR?
        ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
          Dat gaat niet simpel worden, je zou kunnen lonen vanuit het zwart en een tweede stuk van uit het water.
          Het rode kanaal dichtdraaien heeft geen zin want dan gaat de huid van de zwemmers zeer onnatuurlijk worden.
          Heb je PS of LR?
          Beide maar ik volg les LR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stropje Bekijk bericht
            Beide maar ik volg les LR
            Dan kan je dat zeker weg clonen.
            ...leeg...

Comment

ik probeer het deze avond, bedankt

Comment

Mooi in beeld gebracht, de tips ivm de reflectie nog even proberen.

Comment

poging gedaan om de reflectie te verwijderen

Comment

Working...
                  X