Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Al een geluk dat er niemand schrijft dat je de 'horizon' van deze foto's moet rechtzetten .
Leuk reeksje door het feit van goed gezien.
Daarom staat hij ook in beginner.
Dit is een reeks die wel nog beter uitgewerkt moet worden.
Maar ik wilde het thema wel al effe claimen 8-) en daar de meningen al eens rond weten.
Het grappige is ook al zijn de borden rechtgezet. eens je de horizon ziet of door hebt dat de foto scheef staat dat je de borden terug scheef ziet staan.
.................. Het grappige is ook al zijn de borden rechtgezet. eens je de horizon ziet of door hebt dat de foto scheef staat dat je de borden terug scheef ziet staan.
wss niet...
zie je een thema in de beelden?
Als je het thema ziet dan begrijp je de reeks. ;-)
Jep, ik zie het thema en begrijp ze wel doch de uitvoering (de vertelling) kan veel beter uitgevoerd worden. Je vraagt de meningen dus geef ik ze ! Heb vele jaren 'diaporama's" gerealiseerd, heb lessen gehad in 'film' dus weet waarover ik spreek maar je mag gerust mijn raadgeving negeren hoor !
Jep, ik zie het thema en begrijp ze wel doch de uitvoering (de vertelling) kan veel beter uitgevoerd worden. Je vraagt de meningen dus geef ik ze ! Heb vele jaren 'diaporama's" gerealiseerd, heb lessen gehad in 'film' dus weet waarover ik spreek maar je mag gerust mijn raadgeving negeren hoor !
geen probleem hoor iedereen zijn mening is handig. Ervaren of onervaren...
Ik heb toch ook even moeten kijken hé, maar toen ik het door had ( zonder de commetaren te lezen) dacht ik "voortreffelijk". Goed gezien. Er steekt inderdaad niet echt een verhaal in, maar toch wel een thema hé.
Comment