Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oei mijn spiegelbeeld!!! + UP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oei mijn spiegelbeeld!!! + UP

Update

Bedankt voor de fijne reacties op mijn vorige topics!!!
    Mvg Katrien
    Last edited by Katrien1957; 9 maart 2016, 20:24. Reden: Update
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Re: Oei mijn spiegelbeeld!!!

Knap gedaan - gepaste scherptediepte - mooie compo, mooie achtergrond
    ==>
    Peter
    mijn website : klik

Comment

Mooi gedaan. Het spiegelbeeld lijkt me "simpel", maar de twee extra stengels begrijp ik niet (zonder spiegeling).
      ... en ergens zijn die er voor mij te veel aan. Maar ja, smaken hé?
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

[QUOTE=ifiamminghi;4430459]Mooi gedaan. Het spiegelbeeld lijkt me "simpel", maar de twee extra stengels begrijp ik niet (zonder spiegeling).
        ... en ergens zijn die er voor mij te veel aan. Maar ja, smaken hé?[/QUOTE

Bedankt! Ja ik ben tijdens het clonen van enkele sensorvlekjes aan het spelen geweest en ik vond het wel iets hebben!!!!
        Misschien geen goed idee???

Mvg Katrien
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

Bedankt Peter

Mvg Katrien
          Groetjes Katrien

Comment

[QUOTE=Katrien1957;4430467]
            Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
            Mooi gedaan. Het spiegelbeeld lijkt me "simpel", maar de twee extra stengels begrijp ik niet (zonder spiegeling).
            ... en ergens zijn die er voor mij te veel aan. Maar ja, smaken hé?[/QUOTE

Bedankt! Ja ik ben tijdens het clonen van enkele sensorvlekjes aan het spelen geweest en ik vond het wel iets hebben!!!!

Mvg Katrien
            ...eerder een kwestie van smaak, heeft weinig te maken met goed of slecht, in elk geval wel creatief/origineel. Ik ben eerder techneut en "weet" dat wat ik zie wellicht niet mogelijk is en derhalve wringt dat wat bij mij... hooguit nog de hoofdstengel vanuit de hoek laten vertrekken (mocht dat de componist ten goede komen, eventueel effe proberen).

Comment

Hoi Katrien, volg Peter ivm. de 2 middelste stengels omdat die heel wat aandacht opeisen. (misschien wat blurren).
              Of opnieuw proberen en die 2 stengels weglaten en dan idd. bovenste uit de hoek laten komen.
              Maar als jij er tevreden over bent, houden zo. Je kan immers blijven veranderen aan een foto.
              Toch weer een mooie niet alledaagse foto.
              Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

Grappig, leuk bedacht
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
                  ... en ergens zijn die er voor mij te veel aan. Maar ja, smaken hé?

Mvg Katrien
                  als jij het een goed idee vind, dan is het een goed idee...

ik zie dat graag, zo'n foto's. met of zonder die extra stengels, het zijn eigenlijk andere foto's, denk ik.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Een UP geplaatst, zo zien jullie de orginele foto zonder veel bewerking!!!

Mvg Katrien
                    Groetjes Katrien

Comment

Moeilijk hé ?
                      Mijn eerste keuze zou de UP zijn, maar de originele heeft iets wat de tweede duidelijk niet heeft.
                      RBOOM's opmerking om die extra stengels (die toch wat hebben) te blurren is mogelijks nog wel het beste idee, en ja, je kunt blijven veranderen aan een foto... tot die niet meer van jou is...
                      Ben blij dat je deze gepost hebt, heb weer bijgeleerd. Merci!

Comment

Moeilijk hé ?
                        Mijn eerste keuze zou de UP zijn, maar de originele heeft iets wat de tweede duidelijk niet heeft.
                        RBOOM's opmerking om die extra stengels (die toch wat hebben) te blurren is mogelijks nog wel het beste idee, en ja, je kunt blijven veranderen aan een foto... tot die niet meer van jou is...
                        Ben blij dat je deze gepost hebt, heb weer bijgeleerd. Merci!
                        + 1 idd moeilijk!
                        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Working...
                        X