Mooi gedaan. Het spiegelbeeld lijkt me "simpel", maar de twee extra stengels begrijp ik niet (zonder spiegeling).
... en ergens zijn die er voor mij te veel aan. Maar ja, smaken hé?
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
[QUOTE=ifiamminghi;4430459]Mooi gedaan. Het spiegelbeeld lijkt me "simpel", maar de twee extra stengels begrijp ik niet (zonder spiegeling).
... en ergens zijn die er voor mij te veel aan. Maar ja, smaken hé?[/QUOTE
Bedankt! Ja ik ben tijdens het clonen van enkele sensorvlekjes aan het spelen geweest en ik vond het wel iets hebben!!!!
Misschien geen goed idee???
Mvg Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Mooi gedaan. Het spiegelbeeld lijkt me "simpel", maar de twee extra stengels begrijp ik niet (zonder spiegeling).
... en ergens zijn die er voor mij te veel aan. Maar ja, smaken hé?[/QUOTE
Bedankt! Ja ik ben tijdens het clonen van enkele sensorvlekjes aan het spelen geweest en ik vond het wel iets hebben!!!!
Mvg Katrien
...eerder een kwestie van smaak, heeft weinig te maken met goed of slecht, in elk geval wel creatief/origineel. Ik ben eerder techneut en "weet" dat wat ik zie wellicht niet mogelijk is en derhalve wringt dat wat bij mij... hooguit nog de hoofdstengel vanuit de hoek laten vertrekken (mocht dat de componist ten goede komen, eventueel effe proberen).
Hoi Katrien, volg Peter ivm. de 2 middelste stengels omdat die heel wat aandacht opeisen. (misschien wat blurren).
Of opnieuw proberen en die 2 stengels weglaten en dan idd. bovenste uit de hoek laten komen.
Maar als jij er tevreden over bent, houden zo. Je kan immers blijven veranderen aan een foto.
Toch weer een mooie niet alledaagse foto.
... en ergens zijn die er voor mij te veel aan. Maar ja, smaken hé?
Mvg Katrien
als jij het een goed idee vind, dan is het een goed idee...
ik zie dat graag, zo'n foto's. met of zonder die extra stengels, het zijn eigenlijk andere foto's, denk ik.
Moeilijk hé ?
Mijn eerste keuze zou de UP zijn, maar de originele heeft iets wat de tweede duidelijk niet heeft.
RBOOM's opmerking om die extra stengels (die toch wat hebben) te blurren is mogelijks nog wel het beste idee, en ja, je kunt blijven veranderen aan een foto... tot die niet meer van jou is...
Ben blij dat je deze gepost hebt, heb weer bijgeleerd. Merci!
Moeilijk hé ?
Mijn eerste keuze zou de UP zijn, maar de originele heeft iets wat de tweede duidelijk niet heeft.
RBOOM's opmerking om die extra stengels (die toch wat hebben) te blurren is mogelijks nog wel het beste idee, en ja, je kunt blijven veranderen aan een foto... tot die niet meer van jou is...
Ben blij dat je deze gepost hebt, heb weer bijgeleerd. Merci!
+ 1 idd moeilijk!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment