Voor mij zijn er aan de bovenrand teveel lijnen, persoonlijk zou ik vanboven er een stuk vanaf doen zodat die witte lijn van de linker driehoek uit de hoek vertrekt. (Persoonlijke smaak , heb wel geen ervaring met dit soort fotografie)
Voor mij zijn er aan de bovenrand teveel lijnen, persoonlijk zou ik vanboven er een stuk vanaf doen zodat die witte lijn van de linker driehoek uit de hoek vertrekt. (Persoonlijke smaak , heb wel geen ervaring met dit soort fotografie)
Ik volg JPR, persoonlijk zou ik hem croppen tot juist onder de gele nok, je verlies dan wel iets vd linkerkant maar je beeld zou waarschijnlijk sterker zijn, allee volgens
mijn bescheiden mening!
Mvg Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Ik volg JPR, persoonlijk zou ik hem croppen tot juist onder de gele nok, je verlies dan wel iets vd linkerkant maar je beeld zou waarschijnlijk sterker zijn, allee volgens
mijn bescheiden mening!
Mvg Katrien
Heb me blijkbaar niet echt duidelijk uit gedrukt, Ik bedoelde die witte lijn boven die ramen links of zoals Katrien zegt juist onder de gele nok.
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel RaspoetBekijk bericht
Hoe meer vlakken hoe beter dacht ik, maar ik vind dat de afbeelding scherper kan!
mvg
marcel
Dat is ook mijn gedacht maar andere visies tellen ook. Kwa scherpte heb je wel gelijk want de plaatsing is niet zoals ze zou moeten zijn daar het geheel wel retescherp is. Waar de precieze fout zich voordoet daar heb ik een vermoeden van omdat het soms nogal eens gebeurd en niet alleen bij mij !
Frans en Marcel zoals steeds bedankt voor het schrijven.
Comment