Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bizar!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bizar!!!

Terug wat uitgetest, meer spielerei met camera en licht maar vond het een tof en bizar beeld!!!
    Geef zeker maar jullie meningen !!!

Bedankt om te komen kijken.
    Mvg Katrien
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Re: Bizar!!!

Kan je spielerei wel smaken hoor !
    Uitsnede en zo heel verzorgd.
    Ik mis evenwel zo precies iets tussen het gele en het groene potlood, er is daar iets maar het is niet meer dan het begin van potloden... daar vind ik de ruimte te leeg.
    In elk geval (alweer) goed gevonden én uitgewerkt (kan ik nog een puntje aan zuigen) !
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Idd. goe bezig, leuk gedaan.
      Persoonlijk zou ik hem in het vierkant uitsnijden, dwz het zwart onderaan waar de kleuren stoppen weglaten.
      Maar je hebt hier zoveel mogelijkheden dat je voor jezelf moet uitmaken wat je leuk vind
      Laat de volgende maar komen.
      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
        Kan je spielerei wel smaken hoor !
        Uitsnede en zo heel verzorgd.
        Ik mis evenwel zo precies iets tussen het gele en het groene potlood, er is daar iets maar het is niet meer dan het begin van potloden... daar vind ik de ruimte te leeg.
        In elk geval (alweer) goed gevonden én uitgewerkt (kan ik nog een puntje aan zuigen) !
        Bedankt voor de fijne reactie, ja tussen die potloden lagen er twee donkere een bruine en een zwarte vandaar dat ze niet volledig zichtbaar zijn,maar heb ze speciaal daar gelegd omdat het dan een
        driehoekje vormde, ik had geen andere kleuren meer!!!

Ja ik kan mij daar in uitleven in zoeken van dergelijke dingetjes!!! Soms is mijn inspiratie wel op!!!

Mvg Katrien
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

Leuk effect. Had persoonlijk misschien het zwarte en bruine potlood vervangen of weggelaten dat geeft de foto toch een voller beeld.
          Maar toch wel tof gevonden, zou er zelf niet opkomen :-)
          - 10 000 luchtballonnen kleuren de horizon.

Comment

Voor spielerei toch wel zeer mooi verzorgd.

Comment

onlangs een challenge gezien met kleuren en kleurpotloden (er zaten er alleszinds veel in met kleurpotloden). Deze zou zeker één van de betere geweest zijn.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Working...
              X