Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige voorstelling en opname alleen de schaduw verknalt de foto, blijkbaar vergeten rekening mee te houden. Schaduw had beter weggeweest ofwel er deel moeten van uitmaken door het onderwerp dan naar links op te schuiven en de schaduw rechts ervan in beeld !
Creatieve benadering en invulling van je titel !!!!
Ook mooi gewerkt met de scherptediepte.
Voor mij zeker en vast niet gaan poetsten om de aanwezige schaduw weg te krijgen . De schaduw maakt het gewoon realistischer. Zonder schaduw krijg je dan meer een " koel packshot " gegeven.
Maar goed, da's mijn persoonlijk aanvoelen hierbij.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Prachtige voorstelling en opname alleen de schaduw verknalt de foto, blijkbaar vergeten rekening mee te houden. Schaduw had beter weggeweest ofwel er deel moeten van uitmaken door het onderwerp dan naar links op te schuiven en de schaduw rechts ervan in beeld !
Creatieve benadering en invulling van je titel !!!!
Ook mooi gewerkt met de scherptediepte.
Voor mij zeker en vast niet gaan poetsten om de aanwezige schaduw weg te krijgen . De schaduw maakt het gewoon realistischer. Zonder schaduw krijg je dan meer een " koel packshot " gegeven.
Maar goed, da's mijn persoonlijk aanvoelen hierbij.
deka
G.R. en deka, bedankt voor de fijne reacties, ja...de schaduw, ik begrijp jullie maar ik zelf verkies ook de redenering van deka, want zonder schaduw lijkt het mij ook eerder vlakke productfotografie en mij bedoeling is om wat sfeer id foto te krijgen. Misschien moest de schaduw er volledig op zoals G.R. suggereerde, zal er bij volgende opname aan denken!!!!
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
"Verknallen" is niet meteen het juiste woord denk ik maar ik volg wel het achterliggend idee.
Verder originele plaat, juiste uitsnede etc....
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment