Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ondergaande zon
Collapse
X
-
- 11 mei 2015
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ondergaande zon
Het heeft wel een bepaalde sfeer doch iets te veel uitgebrand naar mijn smaak
Heb het gevoel ook dat je redelijk moeten werken hebt met de schuivertjes, toch ten nadele van de kwaliteit
De scherpte ligt ook niet op de voorkant van de auto maar op de achterkant, hij was iets te snel voor je focus
Tevens is al die tekst onderaan redelijk storend en bepalend voor de sfeer van de ganse opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHet heeft wel een bepaalde sfeer doch iets te veel uitgebrand naar mijn smaak
Heb het gevoel ook dat je redelijk moeten werken hebt met de schuivertjes, toch ten nadele van de kwaliteit
De scherpte ligt ook niet op de voorkant van de auto maar op de achterkant, hij was iets te snel voor je focus
Tevens is al die tekst onderaan redelijk storend en bepalend voor de sfeer van de ganse opname
grts
Sieg
Comment
-
Akkoord met hierboven, toch goede compo en sluitertijd!
mvg
marcel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHet heeft wel een bepaalde sfeer doch iets te veel uitgebrand naar mijn smaak
grts
Sieg
Met een beetje photoshop en 2 beelden (1 van wagen en 1 van zonsondergang) en achteraf samen zetten kon het wel lukken.
Maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk...Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
jammer van de uitgebrandde zon.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
In PS eens wat blauw uit gehaald via de curven, het uitgebrande deel van de lucht wat weggewerkt met de cloonstempel en je bekomt reeds een totaal andere foto.
En hier is het resultaat.
(je laat het me maar weten als ik de link terug moet verwijderen.
Het kan wel nog beter, want ik heb er maar een minuutje of zo aan besteed.
PS De storende tekst/handtekening onderaan heb ik meteen ook maar onder handen genomen, gewoon ook om eventjes aan te tonen dat al dat handtekening en copyright gedoe in feite niks uithaalt, het is storend en het is bovendien in een paar seconden weggewerkt.
Last edited by Guest17; 3 maart 2016, 16:18.
Comment
-
- 11 mei 2015
-
Comment