Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwpoort - staketsel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwpoort - staketsel

Hey,

Nieuwe foto gepost van Nieuwpoort
    Bij de vorige had ik de opmerking gekregen dat er een groene zweem inzat

Is deze iets beter?

Alvast bedankt om eens te kijken en misschien iets te laten weten.

Groetjes
    Peter

Re: Nieuwpoort - staketsel

compo en kleuren zitten bij deze wel goed, alleen komen de rosten op de voorgrond nogal te opvallend in beeld naar mijn mening.
    Ik vermoed ook dat je één of andere bewerking hebt uitgevoerd op de foto, daardoor komt het voor mij althans een beetje onrealistisch over. Zeker de rotsen zijn te hard volgens mij.

Comment

Staat mooi in beeld al had ik geopteerd voor een iets hoger standpunt zodat die voorste opstaande blok minder of niet in beeld kwam

Die HDR-achtige bewerking is naar mijn smaak iets te ver doorgedreven.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

cool maar ik had het liever in een wat groter formaat gezien om te kunnen oordelen.
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Inzake actie en sfeer heeft deze foto voldoende aan boord.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Prima, goede timing met die meeuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Staat mooi in beeld al had ik geopteerd voor een iets hoger standpunt zodat die voorste opstaande blok minder of niet in beeld kwam

Die HDR-achtige bewerking is naar mijn smaak iets te ver doorgedreven.
              Ik volg, de bewerking/standpunt is ook niet echt mijn ding. Maar dat kan ook smaak zijn
              Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
              Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Comment

Ingenomen standpunt en compo helemaal mijn ding. De bewerking (?) iets minder mijn ding.
                Misschien zou ik persoonlijk wel enkele meeuwen heel dicht bij de rechter rand weggecloond hebben, maar dat is mierenn..ken.
                Nogmaals persoonlijk, maar ik ben niet zo voor 'bewerkingen' van landschapsfoto's, je haalt er nl. het natuurlijke mee weg, maar wellicht heeft dit ook met smaak te maken.

Comment

over de bewerking zal ik niets zeggen, heb er een veel te afwijkend gedacht over dan wat hier op BD gebruikelijk is.

Mij stoort een beetje de compo. de lijn van het staketsel duwt je mooi de zee in, maar de steen in de voorgrond houd je dan weer tegen.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Working...
                  X