Goed dat je in dit geheel ook de mensen opgenomen hebt. Nu kunnen we echt wel inschatten over welke indrukwekkende waterval het wel niet moet gegaan zijn.
Over het gebruikte kleurenpalet ben ik nog niet uit. Wel heel mooi al die lagen mos in beeld gebracht, maar voor mij zit er een groenzweem over het geheel.
Misschien beter de lucht en de groene omgeving afzonderlijk aanpakken in de nabewerking.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ik ga het toch eens moeten bekijken met die nabewerking. Bij die foto in Nieuwpoort had ik ook die opmerking.
Ik was al blij dat er niet veel mensen stonden ;-). Echt een toeristische trekpleister.
Je kan er in principe een douche nemen (niet echt aangeraden denk ik, welke kracht valt dat water niet naar beneden, val van 60m)
Indrukwekkend !
De mensen onderaan de waterval zijn echt wel een meerwaarde, die 2 die daar omhoog gaan zou ik zurven weg te werken.
Het groen lijkt mij iets te giftig al kan ik mij daar moeilijk over uitspreken.
Prachtig beeld/locatie maar dit wordt teniet gedaan door de kleurzweem.
Misschien kan je dit nog verbeteren door die te verwijderen.
PS Iemand plaatste ooit ergens op het BD forum een heel interessante uitleg ivm het verwijderen van kleurzweem.
Eens op zoek via de zoekfunctie hier, of eens googelen, want er zijn diverse methodes die kunnen toegepast worden, en iedereen zal natuurlijk de door hem/haar gebruikte methode de beste vinden.
Daarom misschien eens de diverse methodes die je vindt uittesten via deze foto, dan zie je vanzelf wat jou de beste methode lijkt.
Comment