Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn stoer ventje!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn stoer ventje!

Ik heb sinds kort een sony a6000 gekocht. (Vooral omdat we in de zomer een verre reis gaan maken en een dslr toch wat zwaar is om rond te reizen) En die ben ik volop aan het uit proberen. Natuurlijk zijn mijn zoontjes mijn favoriete onderwerp.
    Deze foto heb ik zwart wit bewerkt. Wat denken jullie? Alle suggesties zijn welkom.

Constantyn en Cornelius mijn schatjes!

Re: Mijn stoer ventje!

Kan mij niet bekoren, de foto bedoel ik, je zoon(tje?) is best leuk met die guitige blik.
    Maar ik mis toch scherpte (kan ook aan de omzetting liggen natuurlijk), zou ook de foto rechtzetten.
    De afgesneden benen vind ik ook niet leuk. Naar mijn mening beter onder de armen afsnijden.
    Mocht naar mijn smaak ook iets pittiger.
    Graag ook je exif meegeven, de kans op gefundeerde verbeterpunten is dan groter...
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

mooie foto door het zachte natuurlijke licht. het zwartwit benadrukt dat nog eens.

minpuntje is die balk (?) achter de benen, anders zou het ventje beter zijn losgekomen van de achtergrond.
      Voor de lol.

Comment

lijkt niet echt scherp. rommelige achtergrond. wel leuke blik en moment vastgelegd.
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
          lijkt niet echt scherp. rommelige achtergrond. wel leuke blik en moment vastgelegd.
          + 1 nog eens opnieuw proberen
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

jammer dat men zo hamert op het technische aspect. scherpte? scherp genoeg. fotografie is licht en het licht is hier mooi gevangen.
            Voor de lol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door qurodenam Bekijk bericht
              jammer dat men zo hamert op het technische aspect. scherpte? scherp genoeg. fotografie is licht en het licht is hier mooi gevangen.
              Fotografie is ook compositie, en de commentaren hierboven zijn bruikbaar in de toekomst. Van zo'n commentaren heb ik ook al veel opgestoken.
              De paal tussen de benen is inderdaad storend, en trekt zich naar mijn mening nog meer door naar boven. Probeer bij het fotograferen van mensen te voorkomen dat er dingen uit het hoofd groeien (takken, palen, bomen. Een stapje naar links (indien haalbaar) had al een oplossing kunnen zijn.
              De omzetting is wel geslaagd, de scherpte, tja, ik heb hier al slechtere voorbeelden gezien.

Comment

in zou de foto een beetje draaien zodat de paal recht komt te staan en dan net onder de knoop van de jeans afsnijden, gaat volgens mij stoerder overkomen
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Bedankt allemaal voor de reacties! Nu weet ik beter waar ik volgende keer op moet letten.
                  Constantyn en Cornelius mijn schatjes!

Comment

ga ik volledig mee akkoord
                    https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Working...
                    X