Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
t'Is hard te sterven als de lente komt...
Collapse
X
-
-
Re: t'Is hard te sterven als de lente komt...
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtZou die twee lijntjes van de vliegtuigen nog wegdoen en die is af.Voor de lol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qurodenam Bekijk berichtbeter dan te gaan photoshoppen is gewoon de foto opnieuw gaan maken. kan je ineens gaan voor zachter licht.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Desolaat, zo zou hij ook kunnen noemen.
Mooi gedaan, goede omzetting.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtdit is mij niet erg duidelijk?
ik ben iemand die dan liever de foto opnieuw zou gaan maken. in dit geval zou je kunnen teruggaan bij zachter licht. nu zijn de contrasten nogal hard.Voor de lol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qurodenam Bekijk berichtiemand maakte de opmerking om de strepen van de vliegtuigen weg te werken.
ik ben iemand die dan liever de foto opnieuw zou gaan maken. in dit geval zou je kunnen teruggaan bij zachter licht. nu zijn de contrasten nogal hard.Last edited by bommasien; 23 februari 2016, 14:30.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Ben het eens met het feit dat het licht nogal hard is(/was), maar verder vind ik dit meer dan genietbaar.
Goede omzetting, goede setting, goede scherpte, en die vliegtuigstrepen storen me niet. Misschien iets te krap onderaan (maar dat is al zoeken naar verbeterpunten)."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Ook ik kan deze foto zeer zeker smaken...mooi gebracht Sien....
Groetjes
Freddy
Comment
-
Comment