Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Idd mooi opgemerkt.
Voor mee heeft de palenrij links geen meerwaarde en ik zou derhalve mij een beetje naar rechts verplaatst hebben zodat de stoel links in beeld kwam, ik denk dat je dan nog net de schaduwlijnen van de stoelpoten mee op de foto zou hebben gehad.
Nu ja, ik was er niet, ik heb het niet gezien, maar in elk geval kan ik deze foto wel smaken. En die schaduwvlek stoort me ook niet.
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Als je deze opbouw van beeld bewust hebt uitgevoerd, die paaltjes in combinatie met de stoel en de horizon (een driehoek compo), dan heb je een prima foto ontwikkeld ondanks zijn eenvoud.
Wat me opvalt is dat de stoel achterstevoren staat want nu zal de bewaker het strand en waarschijnlijk de duinen moeten observeren !
Comment