Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad er is weinig aan te merken. Toch heb je maar een reactie en nu een tweede. Hoe zou dat komen ? Een hek wordt veel gefotografeerd, het gebouw in de verte heeft een mooie onscherpte. De lucht is blauw en niet grijs.
Ik zal mijn opinie geven. Het gebouw in de verte is te groot om mooi te zijn. De achtergrond is hier (niet jouw fout hoor) niet aantrekkelijk. Een hek fotograferen is mooi als je natuur in de verte ziet liefst met een weg. Het nodigt uit om het hek te openen. Zie je al waar ik naartoe ga ? Bij jou zitten we voor een mooi hek, het is gesloten en het nodigt me ook niet uit om het gebouw te gaan verkennen. Ik denk dat dit een der reden is. Technisch is je foto helemaal niet foutief. Je zult zeggen ik kan dat gebouw toch niet weghalen. Een fotoshopper zou het doen en een andere achtergrond plaatsen. Een fotograaf die zijn hek aanvaardbaar wil zien zoekt naar een hek met een andere achtergrond. Maar ik wil nog wel de nadruk erop zetten. De foto is niet foutief. Maar zoals je ziet, weinig trek. Je hebt eigenlijk twee onderwerpen, het gebouw en het hek. Ik hoop dat ik je verder heb geholpen. Misschien zullen er hopelijk een paar me tegenspreken.
Akkoord met je opmerking doch, ... Hier is voor mij (en diegenen de het gebouw, inderdaad Evelyn, 't Convent, kennen) de achtergrond van essentieel belang in het geheel.
Was ooit één van de "grote" restaurants van de Westhoek, vandaar.
Akkoord met je opmerking doch, ... Hier is voor mij (en diegenen de het gebouw, inderdaad Evelyn, 't Convent, kennen) de achtergrond van essentieel belang in het geheel.
Was ooit één van de "grote" restaurants van de Westhoek, vandaar.
Toch dank voor jullie opmerkingen.
Waar gaat het eigenlijk om ???
Loeky heeft hier een uiteenzetting (analyse) neergeschreven om "U" tegen te zeggen, je doet er wat mee of je negeert, het is tenslotte jou foto !
Ik bedoel absoluut niets negatiefs met mijn antwoord (zoals ik ook schreef in mijn reactie), ik wilde enkel wat verduidelijking geven.
Als dat niet mag, het zij zo...
Comment