Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Road of sand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Road of sand

Graag jullie mening over deze, ik weet dat het met volle zon genomen is dus niet ideaal maar alles was daar zo rustig en die bandensporen trokken mijn aandacht dus kon het niet laten, zit het standpunt hier oké? Ik weet dat ik daar nogal meer struikel

Update
    De lijnen wat proberen meer te laten overeenstemmen met de horizon, het perspectief wat verandert, plus het witte stipje weggecloond, dus geprobeerd iets
    te maken van jullie gewaardeerde raadgevingen!!! Bedankt!

Bedankt voor het kijken en reacties!
    Mvg Katrien
    Last edited by Katrien1957; 17 februari 2016, 11:38.
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Re: Road of sand

Is een moeilijke... het harde licht gaf je zelf al aan.
    Standpunt is zeker niet slecht, alleen, het bandenspoor leidt je mooi de foto in maar loopt dan ook "meteen" dood tegen de rechterkant en dat stoort me wat. Mss dus iets meer naar links gaan staan (en naar rechts draaien) opdat het spoor "eindeloos" zou worden.
    Weet uit ervaring dat dit niet eenvoudig is, toch wel heel verdienstelijk.
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Heel mooi deze zachte tinten, het stipje L aan de horizon zou ik verwijderen.
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
        Is een moeilijke... het harde licht gaf je zelf al aan.
        Standpunt is zeker niet slecht, alleen, het bandenspoor leidt je mooi de foto in maar loopt dan ook "meteen" dood tegen de rechterkant en dat stoort me wat. Mss dus iets meer naar links gaan staan (en naar rechts draaien) opdat het spoor "eindeloos" zou worden.
        Weet uit ervaring dat dit niet eenvoudig is, toch wel heel verdienstelijk.
        Volg de gedachte van voorganger.

Comment

Tracht je te volgen in je waarneming maar het probleem zit in de horizon. Deze is wel recht maar oogt schuin door het verschil in band (optisch bedrog).
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Een die ik toch wel weet te waarderen. Vooral het samenkomen van alle lijnen vind ik mooi.
            Dat die lijnen niet parallel met de horizon lopen wringt een beetje, maar vanuit dit standpunt kan dat niet anders.
            Dat het midden op de dag is, stoort me niet. Want het belangrijkste is het lijnenspel.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Eenvoudig en mooi, meer valt daar niet over te zeggen.
              Mvg Suske

Comment

Een update geplaatst en geprobeerd jullie bedenkingen te verbeteren, leuk deze reacties te krijgen daar leer je van!!!

Bedankt!
                Mvg.Katrien
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

Leuk gewerkt met het bandenspoor. Je kan hierdoor niet anders dan toch door een groot stuk van de foto gaan.
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

mooi samenspel van lucht water en zand.
                    Knap gedaan
                    Peter
                    mijn website : klik

Comment

Working...
                    X