Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oilsjt carnaval '16

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oilsjt carnaval '16

Als inwoner van groot Aalst konden we natuurlijk niet anders dan carnaval te gaan vieren en te genieten van de stoet.
    Ik heb meteen even mijn nieuwe camera voor de eerste keer mee buiten genomen en wat foto's proberen nemen, ik zeg wel proberen, want ervaring heb ik niet en met een zoontje van 4 die de hele tijd confetti naar je gooit is het niet simpel om te wachten op het goede moment voor een foto

Meningen en kritiek zijn zeker welkom... Aangezien ik morgen mijn eerste les fotografie zal hebben kan het in ieder geval alleen maar beteren, hoop ik

Re: Oilsjt carnaval '16

Het is u vrij goed gelukt
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Goed gedetailleerde foto's voor in zo een drukte
      Mvg

Comment

Dankje Kritiek is zeker welkom, dus als jullie verbeteringspunten hebben..

Comment

Beetje kritiek ?
          Bij de eerste 2 had ik geprobeerd de gezichten iets beeldvullendr te krijgen
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

De eerste vind ik vrij goed gelukt, beeldvullend met een feeststemming en die herhaling is prachtig.
            De tweede is teveel aangesneden, de foto mocht wat ruimer en de compo is in deze te centraal.
            Ik hou niet van meer dan één foto te moeten beoordelen want één foto is al lastig genoeg
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Dankje voor de commentaar, nu weet ik waar ik moet op letten Ik las dat je tot 3 fotos per post mocht plaatsen dus deed ik dat ook, maar zal volgende keer er 1 kiezen en maar 1 plaatsen

Comment

Verdienstelijke poging.
                Opletten waar je snijdt, midden in een hand mmmmm(2de foto) .
                Eerste had wat meer ruimte mogen hebben. Laatste weet ik niet wat je hiermee wil weergeven.
                Grt
                Eric

Comment

Working...
                X